یکی از ما را در یابید:دست یاری برای یک عضو بالاترین shaygan2000

حالم خوب نیست. اصلا حالم خوب نیست. امروز هم یکی دیگه از میون ما رفت.بی سر و صدا و محجوب با یه لینک خداحافظی،مثل بقیه …..مثل خیلیهای دیگه اونم بی هیچ صدایی رفت. خودم حالم خوب نبود  دیگه حرف آخرش منو  بکلی آتیش زد:ببخشید اگه روزتون رو خراب کردم. راستش من اونو زیاد نمیشناختم.مثه همه که ظاهرا میشناسمشون  اونم ظاهرا میشناختم و بی خبر از درد دلش .حتی اسمش زیاد تو یادم نبود: شایگان 2000.

حدیث رفتنش بغض شد تو گلوم. حدیث درد و غم فرزندش کمر این مرد رو خم کرده بود. کاش اینجا نبودم و نمیدونستم. وقتی درد یکی دیگه رو بدونی و نتونی کاری براش بکنی غمت صد افزون میشه .

چند وقت پیش با یکی از دوستان حرف میزدم. برا خودش قلمی داره.ناشناس میاد بالاترین لینک میده، رای میاره از بیست تا تا دویست تا.بهش گفتم آقا چرا با اسم شناس نمیای بالاترین مثه خیلی ها. بهم گفت راستش سلام ناشناس بی ریاست. راستش من میدونم از این آدمای ناشناس تو خانواده 6400 نفری بالاترین زیاد هست. از نماینده و وکیل و دکتر و مهندس  گرفته تا نویسنده و روزنامه نگار و عکاس.

دوستان عزیز هر که هستید،هر کجا هستید یکی از ما دارد که میسپارد جان. یکی از ما که دایم دست و پا میزند. به رسم چو عضوی را به درد آورد روزگار،دگر عضو ها را نماند قرار استدعا دارم گره ای از مشکلات این عضو بالاترین را حل نمایید به هر طریق ممکن. عملن یا قدمن یا قلمن. حتی خوندن درد دل این کاربر میتونه مفید باشه. پش یه سری بهش بزنید. نشونیش اینه:shaygan2000  سایت بالاترین .117580897_665313b3a0.jpg

 

پاسخی بگذارید

