ژیان و عشق سرعت (مجموعه عکس)

چه بخواهیم چه نخواهیم «ژیان» بخشی از خاطرات زندگی ماست. ژیان که به قولی پدر بزرگ «زانتیا» محسوب میشه برای خودش دورانی داشته . ارابه ای که مثه کالسکه نرم و راحت بود و معروف بود به خاطر سیستم فنری خودش هیچ وقت «چپ» نمیکنه. پشت ژیان نشستن تقریبا تو جامعه ما یه افت محسوب میشد ولی حداقل برا من یکی رانندگی با ژیانی که از دائیم دزده بودم توام بود با شادی و خنده و خاطرات خوش.

به هر تقدیر ژیان پدیده ای در حال انقراض است وبه نظر من تهیه یه مجموعه عکس از یک موجود در حال انقراض یا به قولی «زیر خاکی» کار جالبی بود. با تمام این مسائل من برای تهیه این مجموعه سعی کردم از تمام منابع موجود (حدودا چهارهزار عکس ) استفاده کنم و گمان میکنم مجموعه نسبتا خوبی از نوع خودش باشه.

1814411379_553b64bde2.jpg

140279476_3e156321eb.jpg

249957239_11d0460f5c1.jpg

120349031_733233c72f.jpg

2217154928_e90bd000b1.jpg

2223942824_33877269a4.jpg
gyane.jpg

2206020657_ae97f24a6f.jpg

2131334029_3883bd3918.jpg

2151433227_f08c1ba487.jpg

294991168_eaf898d9ae.jpg

2777900026_31c0e72d9a

این عکسها رو میتونید لا به لای این عکسها پیدا کنید

منابع (1) (2) (3) (4) (5) (6)

13 پاسخ to “ژیان و عشق سرعت (مجموعه عکس)”

  1. alen Says:

    salam
    matlabe jalebi bood
    shad o pirooz bashi

  2. spano Says:

    درود
    بابا این کاره.
    جالب بود
    موفق باشید

  3. احسان Says:

    سلام. من وبلاگ شما را از بالاترین پیدا کردم. می خواستم در بالاترین عضو شوم و مثل این که باید از یکی از اعضا دعوت نامه داشته باشم. می خواستم خواهش کنم که شما برایم دعوت نامه بفرستید. ممنون می شوم.

  4. Arsin Says:

    سلام پرواز جان .
    خیلی دوست دارم یکی از اینا داشته باشم ؛)

  5. سيروس Says:

    من يكبار سوار ژيان شدم
    اينقده تند ميرفت احساس مي كردم الانه كه خودش پرت بشه بيرون از جاده
    ولي خيلي با حال بود

  6. sinac Says:

    دوست گرام، وب نوشت توازن، عیدی من به شما اگر قابل بدونید این است: تصویر نوشته ساقیا… را برای احترام به عید بهاری در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید.
    لینک پست: http://sinac.wordpress.com/2008/03/20/
    لینک تصویر: http://sinac.files.wordpress.com/2008/03/7seen-sinac1.gif

  7. سيروس Says:

    سلام تينا جان سال نو مبارك

  8. احسان Says:

    نسیم مهربان عشق می وزد و بوی خوش سبزی و طراوت فضا را پر می کند،زندگی دوباره جاری می شود و زمین باز هم نفس می کشد و حیاتی نو را آغاز می کند.حیات سبز ،سرشار از تازگی و شروع دوباره می شود و غنچه ها با ناز ،گلبرگ هایشان را باز می کنند و کلبه های خاموش کشتزارها رونقی دوباره می گیرند.بوی بهار همه جا را عطرآگین می کند و یاد عاشقان در سراسر این سرزمین دیرین گسترده می شود.
    بهار نرم نرمک می آید و شور و حال دیگری در دل طبیعت شیدا آغاز می شود.سالی جدید و باز هم تکراری شیرین،عید،سنت و آیین باستانی،سفره های گسترده نوروزی،چهره های آشنا،دعا و نیایش اول سال الهی،حول حالنا الی احسن الحال…دوستان کنار هم،با قرآنی که سمبل باورهای مشترک است نجوا می کنند،و می خواهند از خدای خوبی که با آن هاست،از خدایی که مهربان است؛از عمق وجود می خواهند:الهی…سعادتی بیشتر…روزهایی بهتر،آرامشی دیرپاتر…ناگهان شمیم عطری آشنا مشام را می نوازد…بوی معرفت دوست می آید…آنکه آمد تا زيبايي و زندگي بياموزد و حياتي جاودان به انديشه ي بشر بخشد…نوروز و بهار طبیعت عطراگین با زاد روز رسول گل و نور و عشق حضرت محمد مصطفی “صلی الله علیه و آله و سلم”و صادق امت و احیاگر دین و علم مبارک باد…
    تینای عزیزامیدوارم سال خوشی را درکنار خانواده و دوستان سپری کنید..عذر از تاخیر در تبریک به علت سفر…همواره سالم، موفق،پیروز و سربلند باشید…
    ارادتمند …یا علی

  9. فرزاد Says:

    سلام تینا جان. به بازی مشاعره نوروزی دعوت شدی:
    http://faryad.wordpress.com/2008/03/27/moshaereh/

  10. نصور Says:

    سلام
    از بالاترین میام
    البته ژیان نمیخوام.
    تبریک سال نو و یک دوستی ایرانی

  11. پرواز Says:

    سلام بر همه دوستان. spano alen سیروس احسان گلم آرسین گل فرزاد و نصور عزیز سال نو بر همه مبارک. در پناه خدا سالم و پیروز و سرافراز باشید

  12. سیروس Says:

    سلام تینا جان خیلی وقته خبری ازت نیست کجایی
    حالت خوبه ؟

  13. jarchy Says:

    سلام
    ممنون از پستت.

پاسخی بگذارید

